Blog
Wat is influencer marketing en hoe weet je of het werkt voor jouw bedrijf?
Van nano tot mega en van YouTube tot Pinterest: influencers zijn er in alle soorten, maten en social-media-kanalen. Een influencer inzetten voor je marketing heeft veel voordelen, maar kan ook heel erg misgaan. Wat het precies inhoudt en hoe je het goed inzet, vertel ik je in dit artikel. Influencers zijn de celebrities van onze […]
Sturen op cijfers en toch de flow niet kwijtraken: zo doe ik het
Mensen vragen mij weleens hoe ik aankijk tegen het sturen op cijfers in mijn business. Daar kan ik heel kort over zijn: ik vind het superbelangrijk. Het geeft mij focus en houvast, maar ook ruimte om te doen waar ik heel blij van word. Hoe ik stuur op cijfers en toch de flow niet kwijtraak, […]
Meer verkopen door het schaarsteprincipe toe te passen? Dit werkt beter!
Zo af en toe vind ik het leuk om me te verdiepen in salestechnieken. Laatst hoorde ik (weer) dezelfde tip voorbijkomen: je moet het schaarsteprincipe toepassen! Daar zouden mensen meer of makkelijker door gaan kopen. Nu is het niet zo dat ik daar helemaal niet in geloofβ¦ Maar ik vind er wel wat van. Hoe […]
3 tips om te leven als ondernemer
Ik schreef er een tijdje geleden al een uitgebreide blog over. Veel ondernemers om me heen doen maar wat. Maar naast effectief doelen stellen en een plan maken, is het ook zaak om kritisch naar je eigen mindset te kijken. Ren jij rond als een kip zonder kop of denk en leef je als een […]
Help, mijn missie klopt niet meer!
Hoe blijf je op één lijn met je eigen missie en visie? Zoals jullie misschien weten ben ik als het gaat om jouw visie en missie groot fan van Simon Sinekβs βStart with Why.β De missie, visie en kernwaarden van je bedrijf is meteen de eerste opdracht in Gelukfabriek Academy. Maar, als je jouw missie, […]