Blog

klantreis gelukfabriek

Wees eens eerlijk! Hoe goed ken jij jouw klant en de klantreis?

We roepen het vanaf het begin van ons bedrijf. Maak niet dezelfde fout die wij hebben gemaakt. Verlies jouw ideale klant en zijn of haar klantreis niet uit het oog! Weet wie jouw ideale klant is. Stel de ideale klant centraal en houd hem of haar centraal bij alles wat je doet. Het is belangrijk […]

is jouw klant koning?!

Is jouw klant koning?!

Wat als de koning jouw klant zou zijn?! Afgelopen weken las ik het boek: β€˜Als de koning je klant zou zijn: Inspiratie voor een vorstelijke klantbeleving’ van Sidney Brouwer.Β En of dit boek me inspiratie gegeven heeft! Wat was het een helder boek, waarin heel mooi, verhalend wordt weergegeven hoe belangrijk het is om jouw klant […]

Aaankoopproces

Leer luisteren naar de klant in het aankoopproces

In de vorige blog hebben we het gehad over 7 manieren om jouw klant te vinden en aan je te binden. In deze blog deel ik meer over het belang van luisteren in het aankoopproces van jouw klant. Wanneer jij jouw bedrijf wilt laten groeien is het belangrijk dat je al in beeld bent als […]

vind en bind je klant-2

Vind en bind je klant

Een vraag die onze klant vaak stelt is: hoe krijg ik klanten?Β En dat is een hele mooie en wezenlijke vraag. Daar gaan we in onze content ook nog veel aandacht aan besteden. Maar wat ook een belangrijke vraag, die door veel mensen over het hoofd wordt gezien is, hoe bind je een klant aan je? […]

Businerss Boost Bucketlist: bedrijf starten

Je gaat het doen, een bedrijf starten!

Een gedachte waar veel mensen mee rondlopen. Je wilt een bedrijf starten. Het idee is er, maar dan?! Hoe ga je te werk? Wat moet je allemaal doen? Wat komt er allemaal op je af? Ondernemen is namelijk niet hetzelfde als goed zijn in je vak. Er komt veel meer bij kijken als je een […]

talenten ondernemer

3 TALENTEN DIE JE MOET HEBBEN ALS ONDERNEMERΒ 

Ze zeggen weleens dat je veel lef moet hebben om te ondernemen, dat een ondernemer een ‘ander soort mens’ is… maar welke talenten komen jou als ondernemer nou echt te pas? Spoiler alert; zonder deze drie talenten kan je nog steeds een keigoede ondernemer zijn, al gaan de talenten je wel helpen. Heb je nu […]

prijzen op website

Wel of geen prijzen op de website noemen?!

In mijn vorige blog beschreef ik hoe jij jouw klanten kan voorbereiden op je prijs zonder dat dit een dealbreaker wordt. Door een hoger anker in het hoofd van de klant te plaatsen bied je de klant een waarde die positief voor hen uitvalt. Echter, niet alleen in 1-op-1 gesprekken komen deze momenten voor, ook […]

voorkom dat je prijs een dealbreaker wordt

Voorkom dat je prijs een dealbreaker wordt

Hoe je je prijs het beste kan bepalen, welke tips en trucs jij voor je prijs kan toepassen en hoe jij helemaal kan gaan staan voor de waarde (en prijs) die jij biedt. Op het internet zijn hier tal blogs over te vinden. Maar hoe makkelijk het ook is om die informatie tot je te […]

van plannen naar actiemodus blog gelukfabriek

Van plannen naar actiemodus

Waarom het planmatig uitvoeren van je strategie zo ingewikkeld is   β€œIk krijg mijn bedrijf niet van de grond. Niks lukt en Corona zit ook niet mee.” Met dit beginpunt zat ik laatst tegenover een klant in mijn business boost traject. Het eerste waar ik vaak mee begin is inzoomen om het beginpunt. Waar sta […]

vakantiegevoel vasthouden

VAKANTIEGEVOEL VASTHOUDEN IN JE BEDRIJF

Met de zomervakantie nog in het achterhoofd probeer ik het relaxte vakantiegevoel zo lang mogelijk vast te houden. Onder de Italiaanse zon lijkt niks echt urgent en ook in het ritme van de Spanjaarden lijkt ons gehaast opeens absurd. Eenmaal thuis is het echter best lastig om dat vakantiegevoel tijdens ondernemen vast te houden… Hoe […]

Scroll naar boven